TAKS

Tampereen Akateeminen Kyykkäseura (TAKS) on perustettu 2.3.2018. Perustajajäseniin kuuluu Reima Hyvönen, Antti Peltotalo, Tuulia Kusmin ja Lauri Pitkäjärvi. Seuran tarkoituksena on kehittää ja edistää tamperelaista kyykkäkulttuuria, niin pelaamalla kuin järjestämällä kyykkään liittyvää tapahtumaa. Seuran toimintaan osallistuminen ei vaadi aikaisempaa kyykkäkokemusta, vaan intoa lähteä mukaan tutustumaan tähän hienoon ja perinteikkääseen suomalaiseen lajiin.

Kevätkokous

Kevätkokouksen tärkein tehtävä on valita seuran hallitus seuraavalle vuodelle. Äänioikeutettuja kokouksessa ovat kaikki TAKS:n varsinaiset ja kannatusjäsenet. TAKS:n kevätkokous pidetään maaliskuun loppuun mennessä.

Syyskokous

Syyskokouksessa käsitellään edellisen toimikauden asioita, kuten esimerkiksi toimintakertomusta, tilikertomusta ja tilinpäätöstä. Kokouksessa päätetään vastuuvapauden myöntämisestä edellisvuoden hallitukselle. TAKS:n syyskokous pidetään marraskuun loppuun mennessä.

Hallituksen tavoitat sähköpostilla taks-hallitus (ät) lists.tuni.fi.